2017. jan 09.

Csapatfotón a DC hősei

írta: negyedikfal
Csapatfotón a DC hősei

Nem vagyok DC-utáló - szerintem a legjobb hősök náluk pallérozódtak - és a Marvel sem fizet a pozitív kritikáim után (eddig egy sem volt), viszont tény, hogy minőségben és felépítésben bőven hátrányban vannak, ráadásul az utolsó két filmjüket látva: túl jó formában sincsenek ahhoz, hogy meccseket nyerhessenek.

Ezt majd részletesebben kifejtem egy másik cikkben (The CW szerintem sokkal fillérekből sokkal jobban építi a kis világát), bár gondolom, hogy egy-egy sörgőzös estén ti is lefutottátok már ezeket a köröket. Egy fotóból egyáltalán nem szabad "szigonyt" törni felettük, mindenesetre látványvilág drasztikus evolúción nem esett át. Sajnálom, mert nemrég néztem meg a bővített BvS-t, és nekem elég sötét volt ahhoz, hogy normálisan élvezni, vagy legalább követni tudjam. Az emlékezetes sikerhez több Watchman és kevesebb sótlan popcorn kellene.

Szólj hozzá

flash superman hír batman justice league aquaman DC Marvel Arrow The CW Warner Brothers batman v superman